Regulamin

Regulamin sprzedaży wysyłkowej towarów

1. Zamówienia należy składać: za pośrednictwem strony internetowej www.garbusy.pl telefonicznie: 501 167 200 500 258 587 mailowo: sklep@garbusy.pl W celu wyjaśniania ewentualnych wątpliwości związanych ze złożonym zamówieniem prosimy o podawanie kontaktowego numeru telefonu

2. Metody płatności W przypadku zamówień z wysyłka kurierską oferujemy płatność: za pobraniem - opłata za towar uiszczana jest u kuriera w momencie odbioru towaru - płatność tylko gotówką za pomocą przelewu bankowego - wpłata na podany w e-mailu i naszych danych teleadresowych numer rachunku bankowego w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Przy odbiorze towaru w magazynie obowiązuje płatność gotówką.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w dniu złożenia zamówienia jeśli towar jest dostępny w magazynie i zamówienie zostało złożone do godziny 14.00.

4. Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon lub faktura VAT. Faktura wysyłana jest wraz z przesyłką. W w przypadku odbioru towaru w magazynie, paragon lub faktura VAT wydawane są po opłaceniu zamówienia.

5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysyłki towaru Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub mailowo. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane. W przypadku braku towaru wysyłka zostaje wstrzymana do czasu wyjaśnienia z klientem sposobu rozwiązania zaistniałej sytuacji.

6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

7. Zwroty towaru Towar zakupiony z opcją wysyłki kurierskiej: Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowe uwagi: Towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać, na koszt nadawcy, razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z dopiskiem „zwrot sklep internetowy”. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Należy poinformować Sklep o chęci zwrotu towaru drogą mailową: sklep@garbusy.pl Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta po odesłaniu podpisanej faktury korygującej. Zwrotu towaru można dokonać także osobiście w naszym magazynie

8. Reklamacje Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem: Garbusy.pl, ul. Widok 23 62-080 Batorowo oraz poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji drogą mailową na adres: sklep@garbusy.pl Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis reklamowanej cechy produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru. Reklamacji towaru zakupionego w magazynie należy dokonać w miejscu zakupu. W przypadku gdy reklamacja okaże się bezpodstawna i zostanie odrzucona, towar zostanie odesłany na koszt Klienta

9. Dostawa zakupów Zamówiony towar wysyłamy pod adres, który podany został w formularzu zamówienia. Na terenie Polski przesyłki dostarczane są za pośrednictwem kuriera. Przesyłki o wartości powyżej 500 zł dostarczamy gratis, jesli zakupy były dokonane wyłącznie bezpośrednio w sklepie internetowym www.garbusy.pl oraz paczka nie przekracza 30 kg wagi i najdłuższy z przedmiotów nie przekracza 1,2m długości. Darmowa przesyłka nie dotyczy między innymi: płatów podłogi, kanałów grzewczych, błotników, paneli przednich do ogórka i bulika, wszelkich szyb i szklanych elementów oraz innych niestandardowych przedmiotów przekraczających 1,2m długości. Uwaga darmowa przesyłka nie obejmuje zamówień przyjmowanych inna drogą niż przez serwis www.garbusy.pl (np. nie dotyczy zamowień przez email czy telefon) Wysłanie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

10. Newsletter i przetwarzanie danych Informujemy, od 25 maja 2018 roku obowiązyjue ogólne rozporządzenie w sprawie danych osobowych (zwane dalej jako "RODO”). 1. Informacja o Administratorze Danych: Administratorem Twoich danych jest „CCS” z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 40/4a, 60-786 Poznań, NIP: 6692166210, REGON: 301418583 2. Kontakt: Możesz się z nami kontaktować telefonicznie pod numerem 501167200 lub mailowo pod adresem: sklep@garbusy.pl 3. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Aby zagwarantować, że Twoje dane zawsze będą przetwarzane wiernie, w sposób transparentny i zgodny z prawem, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, kierując maila pod adres kuba@garbusy.pl 4. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania : 4.1 Przetwarzamy Twoje bowiem jest to niezbędne do wykonania zawartej między nami umowy (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 (b) RODO) np. dla następujących celów: 1) obsługi składanych przez Ciebie zamówień i rozpatrywania reklamacji dotyczących świadczonych usług, w tym realizacji usług gwarancyjnych, 2) obsługi zapytań i zgłoszeń, które do nas kierujesz, 3) przechowywania danych dla celów archiwalnych. 4.2 W niektórych sytuacjach przetwarzamy dane gdyż wymaga tego prawo, w szczególności przepisy podatkowe i rachunkowe (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 (c) RODO). 4.3 Przetwarzamy Twoje dane osobowe również w wykonaniu naszych prawnie uzasadnionych interesów (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 (f) RODO), w celach: 1) opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Ciebie oraz innych użytkowników z naszych usług; 2) ustalenia, ochrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń, 3) prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych, 4) zapewnienia bezpieczeństwa i integralności usług, które świadczymy Tobie drogą elektroniczną, w tym przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom oraz zapewnienia bezpieczeństwa ruchu, 5) przechowywania danych dla zapewnienia rozliczalności (w tym wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z RODO). 5. Kategorie odnośnych danych Przetwarzamy Twoje następujące dane osobowe: a) Imię i Nazwisko b) Adres c) E-mail d) Numer tel. kontaktowy 6. Od kogo pozyskujemy Twoje dane? Twoje dane pozyskujemy od serwisu Allegro/Empik za pośrednictwem których dokonałeś zakupu towarów pochodzących z naszego konta/sklepu. 7. Informacja o odbiorcach Twoich danych osobowych: Jeśli będzie to konieczne, będziemy przekazywać Twoje dane osobowe w celu wykonywania naszych usług. Będziemy przekazywać dane dwóm grupom: osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, np. firmom zajmującym się obsługą naszych systemów teleinformatycznych lub udostępniającym nam narzędzia teleinformatyczne, firmom kurierskim, operatorom płatności, firmom świadczącym na naszą rzecz usługi doradcze. 8. Okres przechowywania Twoich danych osobowych: Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu, jeśli istnieje ryzyko dochodzenia roszczeń́ w związku z jej wykonywaniem, ale co do zasady nie dłużej niż̇ przez okres 10 lat od dnia jej zakończenia. 9. Twoje prawa: 1) masz prawo żądania dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również przenoszenia Twoich danych osobowych, 2) m asz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (od 25 maja 2018 r. Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, 3) w każdej chwili masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na naszym prawnie uzasadnionym interesie.